نمونه نامه تجاری اعلام تغییر نام شرکت به انگلیسی

نمونه نامه تجاری اعلام تغییر نام شرکت به انگلیسی

تغییر نام و اسم شرکت های تجاری پدیده ای غیر منتظره و عجیب نیست.

تغییر نام شرکت می تواند به دلایل متفاوتی مانند، تغییر مدیر، تغییر سرمایه گذار و یا مناسب سازی نام شرکت برای حضور در بازار جدید اتفاق بیوفتد.

نمونه نامه تجاری اعلام تغییر نام شرکت به انگلیسی

در برخی مواقع تغییر برند تجاری نیز می تواند باعث تغییر نام شرکت شود.

اما برای اینکه بتوان به شرکت ها و مشتریان خارجی، این تغییر را اعلام کرد، باید نامه و یا ایمیل تجاری رسمی به آنها ارسال شود و این تغییر اسم به آنها اعلام شود.

اعلام تغییر نام شرکت معمولا توسط مدیر عامل و یا مدیر بازرگانی اتفاق می افتد.

در ادامه نمونه نامه ی تجاری تغییر نام شرکت به زبان انگلیسی همراه با ترجمه فارسی آن را مطالعه نمایید.

زمانی نام گوگل Backrub بود! یاهو در دنیای وب Jerry’s Guide خوانده می شد.

مطالب مرتبط: نمونه نامه های تجاری به زبان انگلیسی

Dear

As our new letterhead indicates, we have recently changed the name of our business (company or brand) from (old name) to (new name)

There has been no change in management and we will be providing the same products and fine service on which we have built our reputation in the industry.

We would appreciate it if you would bring this announcement to the attention of your accounts payable department and direct them accordingly.

همانطور که سربرگ جدید ما نشان می دهد، اخیرا نام کسب و کار ما (شرکت یا نام تجاری) را از نام (نام قدیمی) به (نام جدید) تغییر داده ایم.
هیچ تغییری در مدیریت شرکت بوجود نیامده و ما محصولات مشابه و خدمات خوب را که در آن شهرت بدست آورده ایم را ارائه خواهیم داد.
قدردان شما خواهیم بود اگر این تغییر نام را به بخش حساب داری شرکت خود اعلام بفرمایید و آنها را راهنمایی نمایید.

Thank you for being one of our valued customers.

We appreciate your cooperation in this matter.

دلایل متعددی برای تغییر نام شرکت وجود دارد.

ممکن است نام بیزنس شما خیلی کوچک باشد و تمام خدمات شما را شامل نشود و یا اینکه نام شرکت شما خیلی بزرگ باشد و نتواند توجه مشتری را جلب کند.

برخی مواقع نام شرکت شما خیلی کلی است و نیاز است که با تغییر نام به مشتری بگویید که آیا در صنعت دارویی هستید و یا لوازم خانگی. قدیم ها برندی بود به نام مشهد کولر که بخاری تولید می کرد و یا اشی مشی که رو به تولید نوشابه آورد و شکست خورد.

بعضی از مدیران عامل به دلیل ارادت به پدر جد خود، نام خاندان خود را برای بیزنس انتخاب می کنند که در آینده متوجه می شوند کار عقلانی انجام نداده اند.

نوع بازار می تواند در تغییر نام شرکت دخیل باشد. برای مثال بعضی از شرکت ها که در بازار خصوصی فعالیت داشته اند و نام آنها برایشان خیلی مهم نبوده، وقتی می خواهند با شرکت های دولتی همکاری داشته باشند، متوجه می شوند که نام شرکت آنها مناسب حضور در مناقصه های دولتی نیست. بنابراین دست به تغییر نام شرکت خود می زنند.

تمام حقوق این وب سایت مربوط به فاضل احمدزاده می باشد ENGpartner.com