نمونه نامه تجاری قدردانی به زبان انگلیسی

نمونه نامه تجاری قدردانی به زبان انگلیسی

نوشتن یک نامه قدردانی انگلیسی برای ابراز تشکر و سپاسگزاری از کسی که به شما کمک و یاری رسانده همیشه ستوده است خواه این کمک کاری بوده و یا به خاطر کمک ساده روزمره باشد.

در مکاتبات تجاری و بازرگانی و فروش خارجی ، نوشتن نامه های قدردانی انگلیسی بسیار مفیده فایده بوده و در موفقیت مذاکرات تجاری به شما کمک می کنند.

نامه های قدردانی فقط برای مقاصد تجاری نیستند. این نامه ها را می توان برای تشکر از همکاری که شیفت شما را در هنگام بیماری پر کرده و یا همسایه ای که در دوران مسافرت شما از خانه شما محافظت کرده نیز نوشت.

نمونه نامه تجاری قدردانی به زبان انگلیسی

نامه های قدردانی را می توان به معلم و استاد دانشگاهی که زحمات بسیاری برای ما کشیده اند و یا همکلاسی و دوستی که اوقات خوشی را با او داشته ایم نوشت.

مطلب مرتبط: افزایش فروش محصول با نوشتن نامه قدردانی به مشتریان

برای دریافت مشاوره و نوشتن نامه های تجاری و بازرگانی به زبان انگلیسی تماس بگیرید.

SAMPLE APPRECIATION LETTER

دانلود ترجمه فارسی نمونه نامه قدردانی به زبان انگلیسی

 Date of Letter

Your Name

Address Details

Dear (Name),

Your enthusiasm and your ability to motivate your employees has resulted in a significant increase in productivity and profitability. ABC, Inc. appreciates your efforts and the assistance you give to your co-workers. If we had an award to give, you would be the key contender. Please accept my sincerest gratitude for the superior job you are doing in our service department.

شور و اشتیاق شما و توانایی شما برای ایجاد انگیزه در کارکنان باعث افزایش قابل توجه بهره وری و سودآوری شده است. ABC، Inc از تلاش و کمک شما به همکارانتان قدردانی می کند. اگر جایزه ای داشتیم، شما دریافت کننده اصلی آن بودید. لطفا تشکر صمیمانه من را برای کار عالی که در بخش خدمات انجام می دهید پذیرا باشید.

Your Sincerely/faithfully

ارادتمند شما

Name

Signature

تمام حقوق این وب سایت مربوط به فاضل احمدزاده می باشد ENGpartner.com