آموزش انگلیسی از طریق اخبار

آموزش زبان انگلیسی با اخبار

مطالب آموزش داده شده به همراه هر خبر انگلیسی:

  • آموزش لغات جدید انگلیسی مربوط به هر خبر
  • آموزش عبارات کلیدی و اصطلاحات و کاربرد آنها در آیلتس
  • زیرنویس فیلم خبر به همراه ترجمه فارسی

لیست دروس و آموزش ها همراه با آموزش لغات:

برای مشاهده محتوای هر آموزش ، بر روی لینک خبر کلیک کنید.

مزایای یادگیری زبان با اخبار انگلیسی

از مزایای این نوع از آموزش (آموزش لغات انگلیسی از طریق اخبار) می توان به چند مورد اشاره کرد.

1- تلفظ تمام لغات را به طور صحیح می شنوید. متن خبر از بخش های خبری معتبر آمریکایی و انگلیسی انتخاب شده است و فردی که اخبار را می گوید، انگلیسی زبان است، بنابراین کلمات به شکل کاملا درست ادا می شوند.
2- متن به همراه صدا در فیلم گنجانده شده است. در این نوع آموزش لغات انگلیسی از طریق اخبار، در فیلم، متن به همراه صدا گنجانده شده است. بنابراین وقتی که صدای گوینده را می شنوید، متن خبر را نیز می توانید بخوانید و از این طریق تلفظ صحیح کلمات جدید را فرا بگیرید.
3- لغات مهم با رنگ دیگری نسبت به کل متن خبر متمایز شده اند. در فیلمی که مشاهده می کنید، لغات جدید و مهم برای شما با رنگ دیگری مشخص شده اند. بنابراین با تاکید بر این لغات و شنیدن چند باره خبر شما می توانید لغات انگلیسی جدید را در متن آموزش ببینید و خیلی سریعتر آنها را حفظ کنید.
4- همچنین این نکته نیز حائز اهمیت است که، هر تکه فیلم کمتر از یک دقیقه است. بنابراین شما می توانید فیلم را در موبایل خود ریخته و بارها آن را مشاهده کنید و به صدای آن گوش دهید. پس از چند بار گوش دادن به خبر، سعی کنید آن را حفظ کنید و در نهایت تاثیر شگفت انگیز آن بر زبان انگلیسی خود را مشاهده کنید.

چرا آموزش انگلیسی با اخبار را شروع کردم؟

آموزش انگلیسی با اخبار بخش دیگری از آموزش های سایت دوست انگلیسی است که در آن سعی شده تا تعداد زیادی از لغت های جدید و اصطلاحات انگلیسی مربوط به یک خبر آموزش داده شوند.

شنیدن اخبار به تنهایی برای تقویت مهارت لیسنینگ Listening مفید نیست و به هیچ عنوان به دانش عمومی زبان انگلیسی کمک نمی کند.

لیسنینگ باید به صورت اکتیو Active انجام شود تا هم مهارت شنیداری را تقویت کند و هم به دامنه لغات انگلیسی زبان آموز اضافه کند.

لیسنینگ اکتیو بخشی از مباحث مربوط به آموزش آیلتس است که در سایت دوست انگلیسی آن را دنبال می کنم.

اخبار انتخاب شده برای این آموزش از سایت های وی او ای VOA ، بی بی سی BBC ، رویترز و اکونومیست Economist و دیگر سایت های معتبر خبری هستند.

تمام حقوق این وب سایت مربوط به فاضل احمدزاده می باشد ENGpartner.com